…diversity…

Posted: Julie 18, 2008 in Uncategorized

di-ver-si-ty verskil, uiteenlopendheid, ongelyk(soortig)heid; verskeidenheid, diversiteit, variasie; afwisseling; ~of opinion verskil van mening…

…SOMS VOEL EK SOOS DIE WIT KLIPPIE…

Kommentaar
  1. Dink net hoe boring sou die lewe darem sonder diversiteit gewees het! Ek like die wit klippie…dis lekker om anders te wees😉

  2. reisiger sê:

    Daar is ‘n artikel in die nuuste Lééf tydskrif wat sê mens moet jou andersheid as uniekheid sien. Ek is ook eerder anders as eenders!!

  3. Ten minste is jy ‘n oulike wit klippie en nie boring nie….

  4. Roer sê:

    Praat jy! Ja, ten minste hou dit die lewe interessant.😉

  5. Sonkind sê:

    Ek voel nie net soms so nie, ek voel meeste dae so😈

    Baie mooi foto!

  6. Emil sê:

    Stunning! En dit is a matter of fact. Maar ‘n lewe sonder diversiteit is maar saai.

  7. demoerin sê:

    Dit sou uiters boring gewees het as ons almal dieselle was of oor alles saamgestem het!

  8. […] deesdae in groepies wil wees, ‘n groeps-identiteit eerder as eie-identitiet nastreef. Mense, diversiteit is cool….die ander opsies is boring! Staan op in die oggend, kyk in die spieël en sê: Ek […]

Lewer kommentaar

