…stortvloed seëninge…

Posted: Julie 16, 2008 in Uncategorized

Nou ja – hierdie week is sover ‘n week vol geboortes…en ‘n stortvloed seëninge…!

Manlief se jongste suster het Maandag ‘n seuntjie ryker geword … ‘n “whopping” 4 kg baba en met die naam Sven klink hy alreeds vir my famous! Ek het darem ‘n fototjie om te wys…

Baie geluk Suzan, Kurt en boetie Ivan – hoop nie die bulletjie gee vir julle te veel slapelose nagte nie!😉

En dan .. die stem uit die Woestyn, my mentor en ‘n baie goeie vriend, het gister ‘n 2,9kg babaseun en naamgenoot ryker geword!! (ek wag nog vir daai foto!!):mrgreen:

Mag die laaities vir julle nog baie liefde, vreugde en geluk bring!! Geniet elke oomblik van hul babawees – hulle raak hopeloos te vinnig groot!

Nou is dit nog net Niggie wat vir die geboorte van haar grootman wag in September!! Ja, NOG ‘n laaitjie…:mrgreen: …en hopenlik NOG ‘n peetkind vir Tannie Né? (skimp skimp!!)

(Het iemand dalk die resep vir Dogtertjies iewers gesien?)

Kommentaar
  1. Wipneus! sê:

    Baie geluk aan al die mense, geniet julle bulletjies!

  2. Jenny sê:

    Baie geluk aan al die mense, en welkom aan die seunskinners!

  3. DGS sê:

    Uhmmmm… Wanneer is dit jou beurt, Renétjie? 😉

  4. René sê:

    Ons werk hard daaraan Soldier – dis toe nie so maklik soos “val uit ‘n boom nie”!!

  5. Jenny sê:

    Rene, ek het uit ondervinding geleer, daai ding werk eers die oomblik as jy ophou probeer.

  6. René sê:

    Jenny – in daai geval hou ek ONMIDDELLIK op!!:mrgreen:

  7. Jenny sê:

    Voorspoed, dit het vir my gewerk😉

  8. Wandelpad sê:

    ‘n Nuwe babatjie is darem net te pragtig!

  9. keile sê:

    My seun lyk net so! Hy was 4.04KG by geboorte .Het ook n foto waar hy so le met sy arms hehehe

Lewer kommentaar

