…hang on…

Posted: Junie 27, 2008 in Uncategorized

Geniet jou naweek!!!!!!!!!!!

Kommentaar
  1. mykopop sê:

    Ek moes werk huis toe bring!😦

  2. Dit reen alweer, so geen missions die naweek😦 Kan dit nie maar in die week reen nie??? Ten minste kan ek in die bed bly met ‘n lekker movie of iets! Lekker naweek!

  3. Wipneus! sê:

    Hierdie naweek kon nie te gou kom nie, dit lyk my ons is almal half moeg die laaste tyd. Ons kan nie wag vir naweke om aan te breek nie.😉
    Lekker naweek hou!

    Ai Kaalvoet dis nou die 2de naweek wat dit by jou reën😦

  4. Pikkelik sê:

    En nou is die blerrie naweek al amper weer verby…. Naweke is presies twee dae te kort….

  5. demoerin sê:

    5 days and counting…😆

  6. Louis sê:

    Nog net 1 slapie dan kan ons jol. Ek kan nou nie meedoen nie maar n glasie van Bachus se beste terwyl ek boerbeskuit knie is darem ook nie te versmaai nie. Gooi kole ouens!!!!

Lewer kommentaar

