…lankal vergeet…

Posted: Junie 25, 2008 in Uncategorized

Eendag lank, lank gelede…

Nog voor ons ontmoet het
Het jy my salueer
Net ’n foto en paar woorde
Het ons vriendskap gesmee

Soos ’n warrelwind vol liefde
het jy my hart gebreek

voel soos jaaaare gelede
in ’n oogwink gebeur

En die seer?

Jy was reg…
Dit is lankal vergeet!

Kommentaar
  1. Wipneus! sê:

    Jy het mooi gespeel met woorde!!

  2. Da Mario sê:

    Ek hou van die foto wat jy gekies het om saam met die gediggie te gaan. Ek hoor nou die dag iemand sê dat tyd nie die seer genees nie, dit maak dat ons bloot net die mooi dele onthou. En dis mos maar om te vergeet…
    By the way, ek hou vreeslik baie van hierdie gediggie!

  3. René sê:

    Da – iemand het ook nou die dag vir my gesê – as mens die seer met mooi memories vervang, vergeet jy makliker die pyn!

    Hang seker maar af uit watter “angle” jy daarna kyk né?😉

  4. meermin sê:

    Baie mooi!! Nee die seer bly in mens, dit word net erger, geen “angle” maak die pyn in jou hart beter nie! Rowe groei daaroor maar dit bars oop en die seer is terug! Elke keer net seerder!

  5. Nico sê:

    Vergeet is soms so lekker…

  6. demoerin sê:

    Ek beny die mense wat so mooi met woorde kan speel!

  7. René sê:

    Is in ‘n mate waar wat jy sê Meermin – maar ek probeer op die positiewe konsentreer sodat dit die negatiewe kan oorskadu! Soms is dit vrek moeilik, aanvanklik moet jy daarop konsentreer, maar later kom dit sommer vanself!

    Hi Nico – lekker om jou weer hier raak te lees…!

    Thanx demoerin – ek beskou dit as ‘n groot kompliment!:mrgreen:

  8. Louis sê:

    Knap gedaan Rene. Besondere woorde met besondere betekenis. Vir die wat swaarkry ken bring dit hoop. Vir ander maak dit vensters na die onbekende oop. Baie waar woorde.

Lewer kommentaar

