…mid-winter wegbreek…

Posted: Junie 12, 2008 in Uncategorized

Ek gaan bietjie met verlof…maak maar jul eie afleidings waarheen!

Sal weer die 23ste met julle kom chit-chat!

MIS MY!!!

Kommentaar
  1. Ek sien nou rerig baie uit na my vakansie in SA! Ek kan nie wag om net langs die see te vrot nie…ek is jaloers!!! geniet dit!

  2. netjane sê:

    Jy gaan see toe! Ek wil ook see toe gaan! Spesifiek na my ma-hulle in die Oos-Kaap.

    Ek is baie jaloers. Geniet dit!

  3. René sê:

    Kaalvoet – ek gaan beslis ook net by die see gaan lê en vrot!

    Janey, jy is kookwater warm! Hierdie is die Oos-Kaap!!
    Maar tussen jou en my gesê – ek is meer jaloers op jou as jy op my!! Lol:mrgreen:

  4. netjane sê:

    Ek ken my strande, Baby!

    Wa gaan jy heen? My ma-hulle is in Cannon Rocks, naby Kenton-on-Sea, maar jou prentjies lyk vir my meer na St Francis se kant toe?

  5. René sê:

    Meisie – jou kennis verbaas my!!

    Dis by Kaap St Francis! Foto nr 1 en 4 is van die strandhuis se voorstoep geneem!

  6. Pikkelik sê:

    Ek weet nie of ek meer van julle hou nie…. Ek wil ook daar wees, meer nog ek wil ook op verlof gaan!!! Sonder doeke en bottels, en stootwaentjies! 😦

  7. René sê:

    Pikkelik, daar is plek vir jou in my tas! Maar net vir jou – nie vir die doeke en bottels en stootwaentjies nie!! Jy sal dit maar by manlief moet los!!😉

  8. Paula sê:

    Jy moet dit baie geniet!

  9. Pikkelik sê:

    😆 Whahahaha @ Renè!!!! *proes* *hik* *stik* Whahahahaha…. Hoe groooooooot is jou tas??????? 😆

  10. Zee sê:

    Ek wil ook saam, soos Pikkie, net ekke!!

    Geniet jou vakansie hoor!

  11. René sê:

    Oh fruckit!! Moet ek ‘n Venter-sleepwa huur?? Julle moet gou sê, ons ry môre oggend vroeg!!😉

  12. Zee sê:

    Mmm, wat van ‘n bus? Het nogal baie outfits wat ek wil saamvat!😛

  13. Roer sê:

    Geniet dit Rene. Dink aan ons plebs wat nog moet swoeg…😆

  14. René sê:

    Nee, nee, nee Zee, jy het dit storie heeltemal verkeerd-om! Ons gaan by die see lê en vrot – ons gaan nie opdress speel nie! Jy kan saam – maar sonder die outfits! Kepish!!

  15. Zee sê:

    Jip, kepish….
    Gaan nou gou eers shop vir baaikostuums……. sal so 20 die ding doen?
    O ja, en die towels en suncream…. ai. laat ek weg wees!

  16. René sê:

    Lol @ Zee – nee maar dis reg! Kry net ‘n paar pilletjies vir Longontsteking ook!

    Is dit net ek of is die blog-mans vreeslik stil vandag?

  17. Jenny sê:

    Geniet dit Rene! Ons sal jou mis, promise😉

  18. Zee sê:

    O gaats, vergeet dis winter. Sal maar my heater en generator moet saamvat vir die strand.

    Ja, ek sien geen mans hierrond vandag nie….

  19. demoerin sê:

    Neeee, ek is groen van jaloesie. Geniet dit!

  20. Wipneus! sê:

    Ek is nou ook jaloers!! Geniet dit!

  21. Nefri sê:

    ♪ I’ll miss you like crazy ♪ la la la la la la……

    Pragtige tonele wat jy afgeneem het, veral die waar die son so mooi vir jou ‘gepose’ het.

    Daai lang strand gaan jou voetjies soen as jy jou tone in haar sand druk.

    LOL Geniet dit en kom veilig terug!

  22. Eben sê:

    Hi Rene, geniet jou welverdiende verlof en …… die belangrikste is kom veilig terug.

    Ek ken natuurlik glad nie die Kaap, maar my beurt sal ook kom ….🙂

  23. demoerin sê:

    Ek is nog steeds jaloers!

  24. […] is met ‘n break. Elke keer as ek die blogs oopmaak en die boodskappies sien is ek van voor af groen van jaloesie! En of dit nou see toe, of in donker Afrika in is…EK IS JALOERS. Blykbaar kry […]

Lewer kommentaar

