…soos belowe…

Posted: Mei 12, 2008 in Uncategorized

MAMMA SE ENGEL-MYS, JENNY!!

OOM HAMMIES SE BLOMPOT, ANNEBEL!!

Kommentaar
  1. netjane sê:

    Oulik man! Ek praat nou van die hond en die baba… Grappie!! Jy’s duidelik ‘n baie trotse en verliefde ma, daai smile is omtrent groot!

  2. René sê:

    *sug* Jane, jy kan maar sê ek en manlief is ook oulik!!:mrgreen:

    Daai engel-mys gee my baie gryshare, maar ek is nietemin dol verlief op haar!!

  3. netjane sê:

    Oulik man! Ek praat nou nie van die hond en die baba nie.:mrgreen:

  4. René sê:

    Ag dankie!😳

  5. krista sê:

    /me wil ôk een hê . . .😉

  6. Oulike hondjie…mooi vrou

  7. Rustig sê:

    Wie is nou wie se kind hier?

  8. Jaco sê:

    Spot the biggest smile😆. Jinne maar julle is ‘n klomp mooi mense (en hond)

  9. René sê:

    Rustig – ai tog *sug*, laat ek verduidelik! Die hondekind is myne, die babakind is manlief se suster se dogtertjie!! Vandaar die “oom” gedeelte!!

    Boertjie & Jaco –😳 Thanx vir die komplimente! Wat soek julle? Hehe!:mrgreen:

  10. Rustig sê:

    Skeer sommer gek Rene! Daai hondtjie lyk of hy al weer kwaad doen planne het!

  11. René sê:

    Ek het jou so gelees Rustig! (sien jy nie my tong in my kies nie??):mrgreen:

    Jy het nie ‘n IDEEEE hoe daai woef kan stront aanjaag nie!! Ons moet haar 24/7 dophou! Maar as sy soggens wakker word en daai groot ogies loer vir jou of sy cuddle haarself in jou nek in, vergewe jy al haar sondes!!

  12. Roer sê:

    Nice diamant.😉

  13. Rustig sê:

    Wag laat ek net my vergroot glas nader trek! Kan amper nie die klippie sien nie.😆

  14. Pikkelik sê:

    Pragtige vrou, oulike hond, aantreklike man, mooiste, mooi babatjie! Wow!

  15. Da Mario sê:

    Ek hou nie van jok nie. Die hond is lelik. Klaar.
    Jy aan die anderkant…😀

  16. mykopop sê:

    Ek probeer uitwerk watter een van die vier gesiggies is nou die mooiste. Dis nie Oom Hammies nie… Sorry Oom.

Lewer kommentaar

