…we have the power to make ourselves…

Posted: April 7, 2008 in Uncategorized

Kommentaar
  1. Dis die waarheid! Ek bly glo dat elkeen verantwoordelik is vir sy eie geluk!

  2. Roer sê:

    Dankie. Ek het dit nodig gehad.

  3. Rustig sê:

    Waar. Tog glo ek dat insidente in ons lewens tog die koers kan vernader. Ek sien die lewe soos ‘n seilskip. Hys die seile en dit beweeg en jy stuur dit. As die storms woed en ‘n mas breek, dan kan dit jou tog dwing om van rigting verander en te beland war jy nie wil wees nie.

  4. Da Mario sê:

    Dis so mooi…😉

  5. mykopop sê:

    Al blog jy nie meer nie het jy darem nog nie jou touch verloor om hits te trek nie! Ek dog jy praat nou nonsens oor Eskom. Dankie dat jy dit gedeel het, dis mooi en waar.

  6. Roer sê:

    Trek af jou broek en brul. As jy wil. Solank jy net saam speel. Saam speel. http://kruidjieroermynie.wordpress.com/2008/04/10/ons-tag-alweer-8/

Lewer kommentaar

