…uit die tuin van EDEN…

Posted: April 1, 2008 in Uncategorized

Ja OK ek het gedog ek is klaar geblog en toe val hierdie in my inbox! Ek is jammer, maar ek het ‘n verpligting teenoor my mede Eden (lees Jay) aanhangers!

eden_knieelam2.jpg

Yes girls!!! Julle het reg gesien, die lang wag is UITEINDELIK verby – Eden se nuwe CD, Knieë lam is vanaf Vrydag, 4 April 2008 op die winkelrakke beskikbaar!!

(Ek donnereer toe amper van my stoel af toe ek die email met die blye boodskap en stunning foto oopmaak!!)

Kommentaar
  1. netjane sê:

    Nou sien, dis nie so moeilik om weer te begin blog nie… Kom aan man!

  2. Jippeee! Is jy nou uit jou blogballingskap?

  3. sonkind sê:

    Sjoe Rene, dis nou Eye Candy!

  4. René sê:

    Julle maak dit vrek moeilik om van die blogwêreld afskeid te neem!!! *grooooot sug*

  5. oopkop sê:

    JAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. netjane sê:

    Wat van ‘n “deal”? Iets soos jy blog net op Vrydae? We know you want to….

  7. René sê:

    Ai Janey – as jy nou nog hulp gaan inroep en bietjie langer gaan karring sal jy my dalkies net oortuig!!!:mrgreen:

    Evil woman!!!👿

  8. Kokkewiet sê:

    Ek stem vir netjane se idee – dalk word later weer meer as net Vrydae!🙂

  9. hot stuff. en ek’s nie eers skeef nie…

  10. Da Mario sê:

    Ja René, net Vrydae toe?

  11. Jenny sê:

    Ag toe, seblieeeef Rene, net vrydae toe?
    O ja, en dankie vir die candy… Yummeeee! na my bulletjies so drooggemaak het, het ek daai nodig gehad om die naweek leefbaar te maak!

  12. TristonJ sê:

    Mooi bly tog maar altyd mooi😉
    Hoop jy vat die lot op… en blog vrydae!

  13. demoerin sê:

    😆 En dan sê hulle mans is vlak!

  14. René sê:

    Ai Demoerin – jy weet wat hulle van “jealousy” sê né?

Lewer kommentaar

