…spread the word…

Posted: Februarie 21, 2008 in Uncategorized

HOW TO WEIGH YOURSELF…

weeg.jpg

 

 I CAN’T BELIEVE I WAS DOING IT WRONG ALL THIS TIME ! !

WE MUST GET THE WORD OUT!

Kommentaar
  1. janet sê:

    ok nou nie heeltemal inverband met die topic nie. ek sien op ‘n ander blog jy maak volstruis burgers. ek bly in amerika en het vleis gekoop maar kort nou ‘n lekker resep wil jy my nie uithelp nie! dankie

  2. Da Mario sê:

    René…
    ROFLMAO!! I’ll help spread the word….😆

    Maak jy volstruis burgers?? WDH?? Wat’s fout met koei?

  3. TristonJ sê:

    oooo hel maar ek doen dit ook nog allie tyd verkeerd!!😆

  4. Dankie ek gaan my nou oor weeg…geweet iets is verkeerd na kersfees

Lewer kommentaar

