…kiss me…

Posted: Januarie 16, 2008 in Uncategorized

WIE VAN JULLE HET (SOOS EK) OOK ‘N DING VIR SOEN…?…

kissme.jpg 

KISS ME! 

Excuse me for staring
Your looks have me blinded
You want to touch me
So don’t try to fight it
Kiss me

I’d walk your sweet curves
For days without water
My drink is your lips
Don’t you think you oughtta
Just kiss me

Blond and ambitious
You’re dancing with wild boys
Melting the ice ’round my heart
Girl with your voice

Strawberry lips saying
Baby I want you
Raising my fever tonight
So why don’t you
Just kiss me
Oo woo oh kiss me

This conversation is making me nervous
Please pay attention
Imagine we’re lovers
And kiss me

You turn me on
Turn me off like a flashlight
Feel like a blindman
Who’s taken the night flight
So kiss me

I am the mirror
Who holds your reflection
You can’t resist me
I am your infection

Strawberry lips call my name
So inviting
Can’t think of anything else
More exciting
So kiss me
Oo woo oh kiss (strawberry lips)

Dressed to the teeth
In your soft skin and perfume
Only my heart cuts the silence
In your room

Strawberry lips are my favourite flavor
Drinking their color
Is all that I’m made for
So kiss me
Oo woo oh kiss

Kommentaar
  1. Da Mario sê:

    Uhmmm… ja ek is skuldig! :mrgreen:
    Wie sal dan nou nie ‘n mooi meisie wil soen nie?

  2. uh uhhh! OK, dit hang af wie… Hehe!

  3. Marius sê:

    Daar is mos niks in die lewe so lekker soos ‘n lekker soen nie … wel wel daar is seker🙂

  4. Justjane sê:

    Skuldig! Maar dit voel so lekker…

  5. skoenlapr sê:

    guilty as charged …

  6. Jasper sê:

    Ja nee, skuldig is ek wel😉

  7. TristonJ sê:

    ja wel ek is n vrou met n pols, so… natuurlik!

  8. vander F sê:

    Gezellig, al die Afrikaners hier.
    ik moet goed lezen om jullie te begrijpen,
    toch lukt het mij wonderwel als Hollander.
    Bijzonder.

  9. vander F sê:

    En een mooi meisje zoenen, sla ik niet af.

  10. Da Mario sê:

    Rene, is dit ‘n foto van jou lippies daar teen die glas?😈

  11. René sê:

    vanderF – welkom op my blog – ons het darem een ding in gemeen – dit gaan maar sukkel sukkel om die taal te verstaan – maar tyd sal wel leer! Kom loer gerus weer in!

    Da Mario – NEE, dis nie my lippies teen die glas nie!!

  12. TristonJ sê:

    Sies René daar bars jy nou sy bubble!

  13. René sê:

    Ai TristonJ – hoe bedoel mevrou dan nou???

  14. Da Mario sê:

    O ja…. natuurlik nie… joune is mooier! :mrgreen:

  15. TristonJ sê:

    dis wat ek bedoel…😆

  16. René sê:

    Pfft … Julle twee!😳

Lewer kommentaar

