…in elk geval…

Posted: Desember 3, 2007 in Uncategorized

leap.jpg 

Mense is dikwels
onredelik en selfgesentreerd
Vergewe hulle, in elk geval

As jy goedhartig is
kan mense jou beskuldig van bymotiewe
Wees goedhartig, in elk geval.

As jy eerlik is
mag mense jou oneerlik behandel.
Wees eerlik, in elk geval

As jy gelukkig is  is mense jaloers
Wees gelukkig, in elk geval

Vandag se goed doen is more vergete
Doen goed, in elk geval

Gee die wêreld die beste wat jy het
en dit mag nooit genoeg wees nie.
Gee jou beste, in elk geval.

Want weet jy, op die ou end is dit tussen jou en God
Dit was nooit tussen jou en hulle nie
IN ELK GEVAL

Kommentaar
  1. Da Mario sê:

    MMmmmm…. jy like hierdie soort ding deesdae!
    En jy besef hierdie is next to impossible?😆

  2. cschoeman sê:

    Ek wens regtig ek kon my lewe so lewe. Soms gaan dit maar moeilik, veral as jy voel dat jy aan die kortste end trek. “Human nature”, sekerlik. Maar ek gaan probeer. Belowe.

  3. René sê:

    Da Mario – niks is “next to impossible” nie! As jy oor iets droom, en jy DINK jy sal dit nooit waar kan maak nie – moet jy altyd aanhou PROBEER om dit tog eendag waar te maak!! Ek sal eerder doodgaan van probeer, as doodgaan met die wete ek het nooit eers probeer het nie! (Né Celeste?)(of so iets – amper confuse ek myself!! LOL)

    Flatty, wat sug jy so jong??

Lewer kommentaar

