…?…

Posted: Oktober 30, 2007 in Uncategorized

huis_op_rots.jpg

Kommentaar
  1. mykopop sê:

    Mooi inskrywing. Elke keer as mens daardie verfadvertensie sien (is hy nog op?) kan jy jouself die vraag afvra.

  2. duskant sê:

    Eks mal oor die graphic! Dis so cool!

  3. duskant sê:

    Ek wou jou nog vra, kom jy daar van Williston se wêreld – jy het so-iets genoem op my blog. My oupa was daar in die ouetehuis tot en met sy dood en my tannie hulle boer daar in die omgewing. Ek ken nogal ‘n paar mense in die dorp. Groetnis

Lewer kommentaar

