…ek loer gou in…

Posted: Februarie 9, 2007 in Uncategorized

Ek skeep julle en myself af, ek weet, en ek voel baie sleg daaroor … maar dis omstandighede waaroor slegs my “baas” beheer kan uitoefen – en glo my, hy is ‘n slawedrywer!

Ek het net gou kom inloer om jou te los vir die naweek met die volgende vyf punte wat Tracy Todd met ons deel oor hoe om elke dag te “soar”! Geniet dit! Ai, ek mis julle baie!!!!

  • Take nothing in life for granted.
  • Learn to say Thank You – even for the small things
  • Pay the people around you compliments where they are due – it’s amazing how they ricochet back at you.  Be sincere.
  • Do not self-destruct on negative feelings such as anger, bitterness and resentment.
  • Reach out and grab every opportunity possible with two hands.  In my experience, busy people are happy people!

Geniet ‘n rustige naweek en pas jouself mooi op!

Liefde … R xx

Lewer kommentaar

